среда, 26 февраля 2014 г.

ՎԵՐՋՆԱԿԱՆ ՎՃԻՌ

Ուկրաինայի այս վերջին դեպքերից հետո վերջնականապես և վճռականորեն ի լուր ամենքի հայտարարում եմ.

Քանի դեռ հայ ազգը չունի իր ազգային շահերից բխող և այդ շահերին հետամուտ լինող նորմալ Ազգային Սահմանադրություն, ես այլևս երբեք չեմ մասնակցելու որևէ ընտրության, հանրահավաքի, փողոցային խժդժության, քաղաքացիական նախաձեռնության ու անհնազանդության, ժողովրդական աշխարհազորի կամ նույնիսկ մտավորականների հավաքի, եթե դրանց միջոցով փորձ է արվելու լուծել կամ բարձրացնել Ազգային Սահմանադրության ստեղծման հետ կապ չունեցող ինչ-որ այլ հարցեր:
Ավելին ասեմ՝ ես առանձնապես ցավ չեմ զգա այն տասնյակ կամ հարյուրավոր հայորդիների համար, որոնք կարող են զոհվել զանազան ներքին բախումների ընթացքում: Յուրաքանչյուր ոք իր բախտի ու իր ճակատագրի տերն է. եթե նրանց վիճակված է անիմաստ կերպով զոհվել, ապա ես կաշխատեմ գոնե թեթև տանել իրադարձությունների նման հանգուցալուծումը:

Ես իմ վճիռը կայացրի. դուք էլ, եթե ուզում եք, կայացրեք ձեր սեփական վճիռը:

1 комментарий:

  1. Ձեր գրառումը տեղ գտավ www.BlogNews.am կայքում: Շնորհակալություն:

    ОтветитьУдалить