понедельник, 6 мая 2013 г.

Ո՞ՐՆ Է ԴՐԱԿԱՆԸ

Իրար հաջորդող խայտառակ ընտրությունների «շոկային հարվածների» միակ դրական արդյունքն այն է, որ տրամաբանելու, դեպքերն ու իրադարձությունները վերլուծելու և համադրելու քիչ թե շատ ունակություն ունեցող հայորդիները, չնայած դանդաղ, բայց նկատելի տեղաշարժով սկսում են գիտակցել, որ ժողովրդավարություն կոչվող չարիքի արմատը կուսակցականության մեջ է: Գարեգին Նժդեհն այդ մասին վաղուց է ասել, իսկ ձեր խոնարհ ծառան բազմիցս մատնանշել է այն խաղաղ, անվտանգ և արդյունավետ ուղին, որով հայ ժողովուրդը կարող է գլուխն ազատել այդ օտարամուտ չարիքից: Լիահույս եմ, որ այսուհետև ֆբ-ի իմ ընկեր-ընկերուհիներից շատերը մի փոքր ավելի լուրջ կվերաբերվեն իմ կոչերին, առաջարկածս գործնական քայլերին և դրանց համահունչ ու հարակից «պոետական զեղումներին»:
Մասնավորապես, «Սարդարապատ» շարժման առաջամարտիկներին կրկին անգամ բարեկամաբար խնդրում և առաջարկում եմ հանկարծ անպատասխան չթողնել իրենց ծրագրերի վերաբերյալ արված իմ հարցադրումները, այլապես կարող են պայքարի ելած իրենց համակիրներին կանգնեցնել նոր հուսալքության և հիասթափության առջև:

Комментариев нет:

Отправить комментарий