пятница, 18 мая 2012 г.

Նոր ժողովածու


Երևանի «Նահապետ» հրատարակչությունն այսօր լույս ընծայեց նվաստիս բանաստեղծությունների 9-րդ ժողովածուն՝ «Խարիսխ ու Խաչ» վերնագրով:
Բանաստեղծական նոր շարքերից բացի, ժողովածուն պարունակում է նաև էպիկական մի պոեմ՝ «Մեծագույն Աղքատը» վերնագրով:

Ստորև ձեր ուշադրությանն եմ ներկայացնում առաջին էջում զետեղված բանաստեղծությունը.

Անձնագրային տվյալներ

Ներկայանամ, որ չմնանք մենք անճանաչ.
Բնակվում եմ գնդի վրա կապտականաչ,
Մուտքից դեպի վերև հաշված երրորդ հարկում,
Արեգակի համակարգի բարձրահարկում:
Վերից գլխիս ջուր ու հուր են հաճախ թափում,
Իսկ ներքևից՝ խրատում են ու սփոփում:
Աշխատում եմ մուտքում որպես հրշեջ-հրձիգ.
Գործս այն է, որ, ելնելով նախկին փորձից,
Պաշտպանեմ իմ դրկիցներին ու ինքս ինձ
Հանկարծահաս հրդեհներից ու խիստ ցրտից:
Անունս՝ Խենթ, երբեմն Խեղճ, երբեմն Խիղճ,
Կարճ ասած՝ Խաչ, եթե միայն ընկալեք ճիշտ:

Комментариев нет:

Отправить комментарий